Tuesday, September 7, 2010

NO APOLOGISE

our textbook from that camp!







letty u love me ha????? why keep on take my photos o???? HAHA



this is the card which can always remind me~promise myself that NO SEX BEFORE MARRY!
learned lot of things from this camp~
Marriage is much more than a legal contract..
To love somebody is not just a strong feeling, it's a decision, a judgement, and a promise. If love were only a feeling, there would be no basis for the promise to love each other forever.
婚姻是终生大事!
婚姻是一个承诺!
谈恋爱是为了准备结婚!
i tell myself that i want my next realationship to last long,because 谈恋爱是为了准备结婚,如果没有那个准备就不要谈恋爱!求主在这方面能够添加我力量和帮助我!我会等待那位神赐给我的伴侣!因为只有神赐的才是最合适自己的!
love this song very much! hv a look at the lyrics and keep on remind urself!
我已经决定,向自己表白
把今生今世献给真爱
身体不向情欲随意低头
心灵不被谎言轻易主宰
我已经决定,向自己表白
把今生今世献给真爱
身体不向情欲随意低头
心灵不被谎言轻易主宰
没有期待的不是爱
不能忍耐也不叫爱
激情汹涌、短暂澎湃
来得快去得也快
没有期待的不是爱
不能忍耐也不叫爱
经得起考验是真情是真爱
我期待,用心去爱

No comments:

Post a Comment